2011. augusztus 9., kedd

Bögrés muffin

Sajnos a konyha felujítás során elveszett a receptes füzetem. Nemcsak azért sajnálom, mert az elmúlt évek gyűjteménye volt benne, hanem sok más emlék is. pl. az az alufólia darab, amibe Kingának tízóraira egy sütit csempésztem az uzsijába. Ő pedig ráírta, hogy szeretlek és úgy tette vissza az üres papírt az uzsonnás dobozba.

De nem a veszteségen szeretnék keseregni, csak megosztani az elhatározásom, hogy elmentem ide a megsütött/elkészített ételek receptjét, hátha így nem vesznek el. Persze ragasztani ide sem tudok...

Tehát, ma rám tört a süssünk valamit gyorsan egyszerűen érzés. Nehezítve azzal a ténnyel, hogy még nincs mérleg a könyhában. Ezen feltételeknek megfelelve találtam a következő receptet a mindemegett.hu oldalon, méghozzá itt.

Bögrés muffin - alaprecept

2 bögre liszt
1 cs. sütőpor
1 cs. vaníliás cukor
1 tojás
3/4 bögre olaj
1/2 bögre cukor
1 bögre tej

Amivel én felturbóztam: maradék marcipános merci csoki, feldarabolva, baracklekvár és egy evőkanál rum. Viszont tejből nem kellett egy csésze. Csak annyit tettem hozzá, amennyi szükséges volt. Szerintem legközelebb egy kicsit több cukrot elbírna...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése