2010. október 19., kedd

Vásárlás Kingával

Na, szóval... Az úgy volt, (illetve úgy lesz :-) hogy Kinga  jövő héten zsúrba megy. Amióta megkapta a meghívót, azóta teljes lelkesedéssel készül a "bulira". És azóta mondja el mindennap, hogy az ajándékot is meg kell venni. Szerencsére megkérdezte az érintettől, hogy mit szeretne. Playmobilt. Úgyhogy ma végre neki vágtunk. Nem ragozom a mai napom, de kb. 7 órát tartottam (jó....tudom. De azért én elfáradtam). Amikor 5-kor hazaértem, ettem valamit (reggeli óta először), elvégeztem néhány sürgető feladatot, majd kocsiba vágtam magam, és Kingával elvonultunk vásárolni. Egyúttal felvettük a listára a fekete nadrág problémakört. Nyugodt voltam. Playmobilt tudok venni. A Tescoban futottunk egy felesleges kört fekete nadrág ügyben, aztán még néhány boltban, de utunk végcélja tekintetében nyugodt voltam. Valami csoda folytán a negyedik bolt után meglett a fekete nadrág, úgyhogy most már tényleg a játékbolt jött. Megtaláltuk. Fél játékboltnyi hosszú polcon a legváltozatosabb playmobilok, meglepetésemre az áruk is elfogadható. Ez volt az a pilanat, amikor lelki szemeim előtt megjelent a vacsora, vetett ágy és a zsúr egyetlen várható problémája, a "mit vegyek fel", de az még messze van... Tehát én határozottan megálltam a polc előtt és vártam, hogy KInga eldönti, hogy királylányos, páncélos vitézes, vagy egy "mittudoménmilyen" playmobilt választ sárkánnyal...
És akkor Kinga megállván a polc előtt rámemelte gyönyörű tekintetét és kijelentette: "Azért biztos, ami biztos én még holnap megkérdezném a Pankától, hogy tényleg playmobilt szeretne-e"

No comment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése