2010. augusztus 22., vasárnap

Csokis süti saját levében

Szombat délben a családra rátört az édesség éhség, de se pénz, se fegyver, se paripa, vagyis nem volt anyagi forrás az édesség beszerzésére és a kamra is nélkülözött olyan alapvető hozzávalókat, mint a tojás. Nekifeküdtem az internetnek és a következőt találtam az nlcafe.hu oldalon:

Csokis süti saját lében / alchri



1 bögre liszt / kb 2,5 dl./ 1 tk. sütőpor,1 csip. só ,3/4 bögre cukor,1/4bögre kakaópor,1/2 bögre tej, 5 dkg olvasztott vaj
az öntet : 3/4 bögre barna cukor, 1/4 bögre kakaópor,1és1/4 bögre forróvíz.


A fentieket összekeverjük és egy kisméretű de magasabb peremű jénaiba öntjük a nyers tészta tetejére öntjök a cukros forróvizes kakaóporos öntetet és tűpróbáig sütjük kb. 30 perc. A süti mikor kész az öntet lemegy az aljára és sürű csokimáz lesz belőle. nagyon fini többször is sütöttem

Kép érthető okokból nincs. Egyszerűen hamarabb elfogyott, minthogy megtaláltam a fényképezőt. Ja, és a kamra szűkössége miatt én a barna cukor helyett is sima kristályt használtam. Huh...és nem túlzás az "aljára lement csokimáz". Tényleg :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése